ניצחונות
- twelveil2022
- Oct 3, 2023
- 1 min read
ניצחונות
לפני שנתיים לקוח שליווינו הפנה אלינו את אחד הספקים שלו.
כשהוא עשה את זה שאלנו אותו אם הוא מודע לכך שככל הנראה יעלו לו המחירים?
הוא אמר שהוא מתאר לעצמו שזה מה שיקרה, אבל הוא ספק שיקר לליבו והוא רוצה בעיקרו.
הוא הסביר: "אני רוצה שתהיה המשכיות לפעילות, כי הרי הסחורה של הספק טובה לו וללקוחות שלו, יותר מזה כיף לי לעבוד אתו"
אז אחרי שווידאנו שהוא מודע למה שהולך לקרות, נפגשנו עם אותו ספק.
נערכה פגישת הכרות ואפיון צרכים שלאחריה שלחנו הצעת מחיר. מספר ימים לאחר מכן קיבלנו OK ויצאנו לדרך.
תוך 4 חודשים הגיע השעה..... עדכון המחירים הצפוי, הגיע.
כשהספק צלצל ללקוח, לעדכן שהחל מעוד חודשיים התעריפים יעלו בממוצע בין 8%-15%. להזכירכם שניהם לקוחות שלנו
הלקוח שלו צחק ושאל: "זה לפי החישובים של ערן?"
ענה הספק: "כן, כמובן... אלא מי?"
הלקוח אמר: "אם ערן אמר אז סבבה, אני רק בודק משהו ומאשר"
הבדיקה המדוברת כמובן נעשתה מולנו.
מיד הלקוח צלצל אלינו וסיפר שהעלו לו את המחירים ושאנחנו בטח יודעים... וצריך להיפגש ולעדכן את המחירון ללקוחות שלו.
אז קבענו פגישה וגם המחירים שלו ללקוחותיו, עלו בהתאמה.
מה למדנו?
כשאתה לקוח של ספק מפסיד לא בטוח שזה יחזיק מעמד לזמן רב. האינטרס שלך כלקוח הוא שהספקים שלך ירוויחו מספיק כדי להמשיך לתת שירות, ובעיקר שהם יקרים לליבך. ומכאן נובע - Win-win.
זה כל הקסם.
ואנחנו מצידנו, אהבנו לראות את ההרמוניה קורת לנגד עיננו. כך נוצר עוד ניצחון במשוואה הזו.
win-win-winחדש שנולד.
העיקר נהנים?
נהנים! נהנים!
מחליטים ופועלים על בסיס נתונים

Comments