מימד הזמן
- twelveil2022
- Jul 5, 2023
- 1 min read
לקוחות מגיעים אלינו כדי להרוויח יותר.
כלי העבודה שלנו הוא האקסל והיכולת לתרגם את הסיפור למונחים כמותיים וכספיים.
מצפייה רבת שנים של עשרות יזמים, מנכ"לים ובעלי עסקים וחברות אפשר להבחין במשהו שחוזר על עצמו.
הבנת מימד הזמן לוקה בחסר.
"אני אשפץ וארחיב את המתחם יהיו לי 5 יחידות הארחה חדשות ונוספות, אני אמכור כל לילה ב 1,400 שקלים, נשמע אחלה רעיון. ההחלטה התקבלה."
השאלה האחת שלנו שמזיזה ממקומו את זה שיושב מולנו היא:
"תגיד, איך כל הסיפור יראה במציאות?, כל הכסף הנדרש נמצא פה אצלנו מאחורי הדלת. כסף יש. יוצאים לדרך"
אז, אם נתחבר לדוגמא שלנו, השאלות תהיינה:
· קמים מחר בבוקר ומה עושים?
· כמה זמן עד שתבחר ספקים לשיפוץ? תערוך מכרז או ללא?
· השיפוץ מתחיל בעוד חודש? בעוד שבוע? כמה זמן ייקח השיפוץ?
· לקחת בחשבון מזג אויר או אי עמידה בזמנים של הקבלנים?
· כמה זמן זה ייקח למלא את יחידות ההארחה החדשות לתפוסה מלאה?
· יהיו הוצאות פרסום?
· יש כבר אתר און ליין לפעילות? תצטרך לעדכן אותו? תהיה לזה עלות?
· האם כל המהלך ישפיע על היחידות הלא משופצות במתחם?
כל התשובות נענות. כאן תמה הפגישה הראשונה.
נבנה מודל פיננסי ונפגשים לפגישה השניה.
אנחנו מגלים יחד שעל פי הנחות העבודה של היושב מולנו, בלי לשנות דבר, המילים שלו אחד לאחד, החודש הרווחי הראשון יהיה חודש 17 למיזם והגעה לנקודת האיזון בחודש 24 למיזם.
פה נופלת הבנה.
לפי הסטטיסטיקה שלנו, מהפגישה הראשונה הלקוח יוצא ב high, מהפגישה השניה הוא יוצא קצת מהורהר.
בפגישה השישית הכל פתור.
מחליטים ופועלים על בסיס נתונים

מחליטים ופועלים על בסיס נתונים.
Comments