#00480
- twelveil2022
- Feb 20, 2023
- 1 min read
20.02.2023
מה עושים קודם – מגייסים את הלקוחות? או מגדילים יכולת מענה?
אספר לכם על לקוחות שלנו.
חברה מזהה פוטנציאל בשוק.
אין לפוטנציאל הזה ערכים כספיים, מכיוון שהרעיון של היזמים איננו דרך העבודה המקובלת בשוק כיום. למעשה, ליזמים שלנו יש רעיון מהפכני והם רוצים לשנות את כללי המשחק בענף.
כדי לתת את המענה המוצע צריך 3 דברים:
1. ציוד (דיי מיוחד, נדרש זמן אפיון וזמן ייצור)
2. לקוח אחד שמוכן להתנסות ולשלם – הסנונית הראשונה
3. כל שאר הלקוחות בשוק שיבואו אחריו
תחילה הם מנסים ללכת ללקוחות ולשכנע אותם לשנות את מתודולוגיית עבודה.
רובם המוחלט לא ממש משתכנע.
הבודדים שכן הביעו עניין אמרו: "אוקי, מתי זה יכול לקרות?"
קיבלו תשובה שעוד אין את הציוד וזה ייקח עוד מספר חודשים.
בשיחה בין היזמים הם התייחסו לאירוע והחליטו להפסיק לפנות ללקוחות וקודם לדאוג לציוד. הם חושבים בגדול והם משוכנעים שהפתרון שלהם יהווה תחרות לפתרון המוצע בשוק כעת.
הלכו היזמים והזמינו 3 ערכות של הציוד המדובר. השקעה של 1.5 מיליון $ לערכה.
כעת, כאשר כל המערכות בנמצא - בסך הכל צריך למצוא להם עבודה.
שוב נוצר קשר עם לקוחות פוטנציאליים, והיום השיחות נערכות תחת העובדה שהציוד נמצא במחסנים ומוכן להפעלה. ניצני הביקוש כבר נראים באופק.
לסיכום עד כאן:
לכאורה, מה שנמצא על הפרק הוא הבחירה בין 2 האלטרנטיבות הבאות:
1. בין הוצאות מימון: קרן וריבית
2. לבין המוניטין
היזמים שלנו החליטו להמר על הוצאות המימון כדי לא לפגוע במוניטין. הם מאמינים בכל ליבם, שהלקוחות בסוף ישתכנעו שהפתרון החדש והמהפכני שהם מציעים עובד. ואם זה המקרה, אזי - מוניטין > מימון.
מה שבטוח הוא שליזמים שלנו יש מלא אומץ ואמונה בדרכם

פועלים על בסיס נתונים.






Comments